Liczba wyświetleń

środa, 29 sierpnia 2018

Placki ziemniaczane z marchewką

Hej dziś wpadam z szybkim pomysłem na placki ziemniaczane z dodatkiem marchewki i cebuli ;) Jeśli ktoś ma ochotę można dodać trochę trochę startego żółtego sera ;) 
Ja zrobiłam je trochę w wersji pulchniejszej, ale im cieńsze tym bardziej chrupiące wyjdą 


Składniki na ok 15 szt:

* 11 średnich ziemniaczków
* 1 duża marchew
* 2 jajka
* 2 małe cebulki
* 9 łyżek mąki pszennej lub innej

Ziemniaki obieramy, myjemy i kroimy na mniejsze kawałki. Wrzucamy do blendera ;) Szybsza wersja niż na tarce

Do blendera wrzucamy obraną marchewkę i pokrojoną w plasterki oraz obraną cebulę


Ziemniaki, marchew i cebulę mieszamy razem




Dodajemy mąkę i przyprawiamy

 Na koniec smażymy, ja dodaję odrobinę masła w spray'u , używam patelni Tefal , która wg mnie idealnie smaży beztłuszczowo 

 

I gotowe ;)

* Do placuszków zrobiłam sos czosnkowy z jogurtu naturalnego, czosnku i koperku ;)
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz