Liczba wyświetleń

środa, 10 czerwca 2020

Ciasto Reese's

Hej ! Kto z was lubi te popularne czekoladki z masłem orzechowym? Ja jestem mega fanką masła orzechowego, więc powstało dziś ciasto Reese's 💓 no mega! W dodatku całkiem legalne 👍



Skladniki na blaszkę k średnicy 18cm
° SPÓD °
* 30g pestek słonecznika
* 2 łyżki lnu mielonego
* 1 łyżka kakao
* 85g płatków jaglanych
* 100g dżemu dobrej jakości (u mnie smak czarna porzeczka)

° MASA °
* 200g ugotowanej ciecierzycy
* 50g masła orzechowego
* 1 łyżeczka miodu
* 150g jogurtu skyr

+ Czekolada deserowa/gorzka lub jaka wolicie



Składniki na spód (prócz dżemu) blendujemy razem


Dodajemy dżem j dokładnie mieszamy


Formę wykładamy folią spożywczą (łatwiej będzie jeśli foremkę w niektórych miejscach posmarujecie tłuszczem, folia się ładnie przyklei) i wykładamy nasz spód. Dokładnie dociskamy j wstawiamy do lodówki na ok 20min


Ugotowaną ciecierzycę belndujemy dokładnie z masłem orzechowym,jogurtem i miodem




Masę wykładamy na nasz spód i wstawiamy na chwilę do lodówki


Wyjmujemy ciasto z formy i polewamy rozpuszczoną czekoladą. Wstawiamy do lodówki aby czekolada zastygła 




I gotowe 👍 przechowujemy w lodówce 🍫

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz