Liczba wyświetleń

czwartek, 21 marca 2019

Domowy Knoppeers

Hej kochani! Dziś wpadam do was z mega kanapkami Knoppeers 💗 przyznać się kto uwielbia te małe kanapeczki ?! Sama kupiłam ostatnio na spróbowanie, bo wieki ich nie jadłam,ale po jednym kęsie zdecydowanie już nie mój smak. Za to odtworzyłam je dla was w mojej zdrowszej wersji 😍👌 z mega prostym składem 💞💪 poniżej macie porównanie mojej kanapeczki a oryginału 😱😋 (oryginał na czerwono)


Kaloryczność 1 kanapki vs oryginalna kanapka z tą samą gramaturą 😉

53,4g  =  125kcal   /   50g  =  226kcal
Tłuszcz :  5,2g   /   16,8g
Węglowodany:  14g   /   52,4g
Cukry:  2,5g   /   35,3g
Białko:  5,6g   /   8,8g




Składniki na ok 13 kanapek:

* 3 wafle
* 80g mlecznej czekolady + 1 łyżeczka oleju kokosowego

°° MASA BIAŁA:
* 250g twarogu chudego
* 80g jogurtu greckiego
* 3 łyżeczki mleka w proszku
* 50g miodu
* Kropla aromatu waniliowego

°°MASA ORZECHOWA:
* 50g orzechów laskowych
* 1 łyżeczka kakao
* 2 łyżki mleka
* 5 daktyli
* 30g jogurtu greckiego
* 2 krople aromatu orzecha laskowego
* 1 łyżka masła orzechowego




Wafle kroimy na kwadraty 9x9 i kompletujemy po 3 sztuka 




Czekoladę rozpuszczamy z olejem kokosowym i smarujemy po 1 ostatnim wafelku i wstawiamy do lodówki. Kiedy czekolada zastygnie smarujemy z drugiej strony wafelki






°MASA BIAŁA:

Twaróg blendujemy z jogurtem, mlekiem w proszku i miodem





°° MASA ORZECHOWA:

Wszystkie składniki blendujemy razem




Dodajemy aromat




Przekładamy wafle najpierw masa orzechowa potem masa biała a na końcu dociskamy wafelkiem czekoladowym








I gotowe :) przechowujemy w lodówce 👌





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz