Liczba wyświetleń

piątek, 26 października 2018

Domowe masło orzechowe

Witam, siedzę w domu i dostaję kręćka ;) a tak poważanie, odpoczywam sobie (uroki kontuzji) i rozmyślam nad nowymi przepisami ;) Dziś podrzucam wam bardzo prosty przepis na domowe masło orzechowe, które możemy wykonać z każdego rodzaju orzechów jakie posiadacie. Ja wybrałam orzechy włoskie, których mam nadmiar ;)


Składniki na średni słoiczek:

* 250g orzechów włoskich (mogą być inne)
* pół łyżeczki soli
* pół łyżeczki oliwy
* 100ml wody



Orzechy wrzucamy do blendera i resztę składników. Miksujemy na drobną paćkę, dodałam wodę aby ciut łatwiej było je zblendować. W smaku nie czuć rozwodnienia masy 







Z 250g orzechów włoskich uzyskałam 370g masła orzechowego, które również nadaje się do deserów czy ciast ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz