Liczba wyświetleń

sobota, 30 czerwca 2018

Seroman z truskawkami

Po raz kolejny zostały nam owoce, które śmiało można wykorzystać do ciasta. Ostatnio miałam ogromną ochotę na kaszę manną taką jaką mama mi robiła za dziecka z syropem. Więc czemu nie połączyć kaszy z owocami i stworzyć coś pysznego. Tak powstał Seroman, czyli połączenie sera i kaszy mannej. Mega pyszne i wilgotne ciasto, z owocami sezonowymi jest jeszcze bardziej smakowite niż wygląda, a w dodatku bardzo proste i szybkie w wykonaniu :)




Składniki:
* 1,5 szklanki kaszy mannej
* 1,5 szklanki mleka
* 200ml jogurtu naturalnego
* 500g twarogu chudego (ale można dać tłusty jeśli ktoś woli)
* 4 łyżki ksylitolu (można zwykłym cukrem, ja dałam więcej ponieważ moja rodzinka woli słodsze ciasta)
* 1 łyżeczka proszku do pieczenia
* 3 jajka
* owoce wg uznania

 Twaróg z jogurtem i jajkami blendujemy na gładką masę


Dodajemy kaszę manną, mleko oraz proszek do pieczenia

 Tortownicę o średnicy 24cm wykładamy papierem do pieczenia

 Wylewamy trochę ciasta, układamy owoce i zalewamy resztą ciasta

 Na górę układamy resztę owoców.
Pieczemy 40-45min w 180 stopniach (aż góra zbrązowieje)


smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz