Liczba wyświetleń

wtorek, 5 czerwca 2018

Domowa Granola

Zapewne sporo z was kupuje gotowe granole, bo są wygodne. Jakiś czas temu też je kupowałam, ale odkąd zaczęłam świadomie wybierać produkty i czytać etykiety oraz skład i zobaczyłam tą przerażającą ilość cukru, zrezygnowałam. 

Dziś postanowiłam zrobić własną granolę, akurat będzie na śniadanie do pracy :)
(pomysł z wykorzystaniem patelni niż piekarnika zaczerpnęłam od http://www.owsiana.pl/)




Składniki :
* szklanka płatków owsianych
* 4 łyżki płatków orkiszowych
* 6 daktyli posiekanych
* łyżeczka amarantusa
* 2 łyżki ziaren słonecznika
* pół łyżeczki cynamonu
* 2 łyżki orzechów włoskich drobno pokrojonych
* 3 łyżki miodu/syropu klonowego

 

Wszystkie składniki mieszamy razem w misce, wykładamy na patelnię






Podprażamy nasza mieszankę, możemy teraz dodać dopiero miód albo przed, ja zrobiłam to wcześniej :)





I gotowe ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz