Liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Be Raw po mojemu

Ostatnio jest szał na batony i nie tylko od Ewy albo Ani, jak wiadomo owe produkty są bardzo dobre, jednakże cena dość wysoka. Jakiś czas temu kupiłam Be Raw Oriental kulki od Ewy. Bardzo mi zasmakowały, więc postanowiłam odtworzyć je. Wyszły prze genialnie <3 , stworzyłam je o wiele większe niż są w oryginale. Jeśli ktoś ma te kilka produktów w domu, można samemu wyczarować kulki :)






Składniki : (na 12 szt. )
* 150g daktyli
* 50g migdałów
* 120g mango
* 15g gryki
* 1,5 łyżeczki cynamonu
* 0,5 łyżeczki kurkumy
* 0,5 łyżeczki kardamonu
* szczypta pieprzu
* ciut mąki ryżowej do obtoczenia kulek

Daktyle namoczyłam na 10 min w gorącej wodzie. Odlałam ciut wody i wrzuciłam do zblendowania z mango
 

 


Przełożyłam mokre składniki do miseczki i dodałam przyprawy 
 
 


Zblendowałam migdały z gryką i dodałam do wcześniejszej mieszanki
 
 Z masy tworzymy kulki, które wkładamy na 10min do zamrażalnika, po wyjęciu obtaczamy w mące ryżowej i gotowe :)
 
Przechowujemy w lodówce

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz